Racefietsen

De Attain Pro is een volbloed racefiets, van het lichte maar stijve frame en de onderhoudsarme mechanische schijfremmen tot de Shimano Sora-aandrijflijn met 2x9 versnellingen en de wielen met steekassen. Je hoeft geen fanatieke racer te zijn om het beste uit deze fiets te halen; het comfortabele frame en dito carbon voorvork vormen samen een makkelijk te besturen geheel, waarop je niet alleen keihard kunt trainen, maar waarop je ook lange toertochten kunt maken. Het is maar wat jij wilt. Fietsen is soms afzien. Maar liever niet vanwege een te hard frame. Daarom is het aluminium kader van de Attain Pro niet alleen gefinetuned op prestaties, maar ook op comfort. Zo zijn de lasnaden glad afgwerkt. En is de wanddikte van de buizen variabel. Dunner waar het kan, dikker waar het moet. Zo blijft het gewicht laag en de stijfheid hoog, waardoor iedere trap wordt omgezet in snelheid en bochten zich met chirurgische precisie laten aansturen. Daarbij houden de slanke staande achtervork, de dunne zadelpen en de hoogwaardige carbon voorvork je langer fris.
Prijs € 1.099,00

Op zondagochtend lekker knallen met je vaste ploegje, een weekendje hoogtemeters pakken in Limburg of een middagje relaxed toeren met je partner, de Attain Race is overal voor in. Licht en snel, maar ook comfortabel en voorspelbaar. Dat laatste geldt eveneens voor de Tiagra-aandrijflijn van Shimano, met 2x10 versnellingen. En met z’n krachtige schijfremmen beschikt deze racer ook in slecht weer over ruimschoots stopkracht. Ineens zin om veel kilometers weg te trappen? Wat houdt je dan nog tegen? Fietsen is soms afzien. Maar liever niet vanwege een te hard frame. Daarom is het aluminium kader van de Attain Race niet alleen gefinetuned op prestaties, maar ook op comfort. Zo zijn de lasnaden glad afgwerkt. En is de wanddikte van de buizen variabel. Dunner waar het kan, dikker waar het moet. Zo blijft het gewicht laag en de stijfheid hoog, waardoor iedere trap wordt omgezet in snelheid en bochten zich met chirurgische precisie laten aansturen. Daarbij houden de slanke staande achtervork, de dunne zadelpen en de hoogwaardige carbon voorvork je langer fris.
Prijs € 1.199,00
Op zondagochtend lekker knallen met je vaste ploegje, een weekendje hoogtemeters pakken in Limburg of een middagje relaxed toeren met je partner, de Attain Race is overal voor in. Licht en snel, maar ook comfortabel en voorspelbaar. Dat laatste geldt eveneens voor de Tiagra-aandrijflijn van Shimano, met 2x10 versnellingen. En met z’n krachtige schijfremmen beschikt deze racer ook in slecht weer over ruimschoots stopkracht. Ineens zin om veel kilometers weg te trappen? Wat houdt je dan nog tegen? Fietsen is soms afzien. Maar liever niet vanwege een te hard frame. Daarom is het aluminium kader van de Attain Race niet alleen gefinetuned op prestaties, maar ook op comfort. Zo zijn de lasnaden glad afgwerkt. En is de wanddikte van de buizen variabel. Dunner waar het kan, dikker waar het moet. Zo blijft het gewicht laag en de stijfheid hoog, waardoor iedere trap wordt omgezet in snelheid en bochten zich met chirurgische precisie laten aansturen. Daarbij houden de slanke staande achtervork, de dunne zadelpen en de hoogwaardige carbon voorvork je langer fris.
Prijs € 1.199,00
Op zondagochtend lekker knallen met je vaste ploegje, een weekendje hoogtemeters pakken in Limburg of een middagje relaxed toeren met je partner, de Attain Race is overal voor in. Licht en snel, maar ook comfortabel en voorspelbaar. Dat laatste geldt eveneens voor de Tiagra-aandrijflijn van Shimano, met 2x10 versnellingen. En met z’n krachtige schijfremmen beschikt deze racer ook in slecht weer over ruimschoots stopkracht. Ineens zin om veel kilometers weg te trappen? Wat houdt je dan nog tegen? Fietsen is soms afzien. Maar liever niet vanwege een te hard frame. Daarom is het aluminium kader van de Attain Race niet alleen gefinetuned op prestaties, maar ook op comfort. Zo zijn de lasnaden glad afgwerkt. En is de wanddikte van de buizen variabel. Dunner waar het kan, dikker waar het moet. Zo blijft het gewicht laag en de stijfheid hoog, waardoor iedere trap wordt omgezet in snelheid en bochten zich met chirurgische precisie laten aansturen. Daarbij houden de slanke staande achtervork, de dunne zadelpen en de hoogwaardige carbon voorvork je langer fris.
Prijs € 1.199,00
De Attain SLX is de lichtgewicht uit de Attain-reeks. We hebben ’m uitgerust met hydraulische schijfremmen, voor de beste vertraging onder alle omstandigheden, van vlakke polderwegen tot bochtige bergpassen en van bloedstollende hitte tot gierende regen. Over de Shimano 105 2x11-aandrijflijn hoeven we niks meer te zeggen en ook de kwaliteit van de wielset uit eigen keuken is boven alle twijfel verheven. Kortom, als deze fiets je niet inspireert om plaats te nemen op het zadel, dan weten we het niet meer. Fietsen is soms afzien. Maar liever niet vanwege een te hard frame. Daarom is het aluminium kader van de Attain SLX niet alleen gefinetuned op prestaties, maar ook op comfort. Zo zijn de lasnaden glad afgwerkt. En is de wanddikte van de buizen variabel. Dunner waar het kan, dikker waar het moet. Zo blijft het gewicht laag en de stijfheid hoog, waardoor iedere trap wordt omgezet in snelheid en bochten zich met chirurgische precisie laten aansturen. Daarbij houden de slanke staande achtervork, de dunne zadelpen en de hoogwaardige carbon voorvork je langer fris.
Prijs € 1.599,00














Als een rasechte Gran Turismo is de CUBE Attain GTC SLX snel en efficiënt, maar zónder z’n berijder te kwellen met een spijkerhard onderstel. De geselecteerde onderdelen sluiten daar perfect bij aan, met de allernieuwste Shimano 105 2x12 electronische transmissie en weersbestendige schijfremmen. Oftewel: compleet Shimano 105 Di2. Lichtgewicht NEWMEN wielset en cockpit. Deze wegfiets laat zich niet afschrikken door een paar kilometers extra. Jij toch ook niet? Behalve efficiënt is de carbon Attain GTC eveneens ongekend comfortabel. Hoe dat kan? Onze technici hebben de laagdikte en vezelrichting van het carbon-materiaal geoptimaliseerd. Hierdoor is het frame stijf en efficiënt waar nodig, maar worden schokken en trillingen bij de berijder weggehouden. GTC noemen we dat, Gran Turismo Composite. Uiteraard helpt ook de flexibele zadelpen bij het opvangen van schokken. Alle kabels lopen binnendoor, voor langdurig soepel schakelen. En het ziet er natuurlijk retestrak uit.
Prijs € 2.499,00
Als een rasechte Gran Turismo is de CUBE Attain GTC SLX snel en efficiënt, maar zónder z’n berijder te kwellen met een spijkerhard onderstel. De geselecteerde onderdelen sluiten daar perfect bij aan, met de allernieuwste Shimano 105 2x12 electronische transmissie en weersbestendige schijfremmen. Oftewel: compleet Shimano 105 Di2. Lichtgewicht NEWMEN wielset en cockpit. Deze wegfiets laat zich niet afschrikken door een paar kilometers extra. Jij toch ook niet? Behalve efficiënt is de carbon Attain GTC eveneens ongekend comfortabel. Hoe dat kan? Onze technici hebben de laagdikte en vezelrichting van het carbon-materiaal geoptimaliseerd. Hierdoor is het frame stijf en efficiënt waar nodig, maar worden schokken en trillingen bij de berijder weggehouden. GTC noemen we dat, Gran Turismo Composite. Uiteraard helpt ook de flexibele zadelpen bij het opvangen van schokken. Alle kabels lopen binnendoor, voor langdurig soepel schakelen. En het ziet er natuurlijk retestrak uit.
Prijs € 2.499,00
Als een rasechte Gran Turismo is de CUBE Attain GTC SLX snel en efficiënt, maar zónder z’n berijder te kwellen met een spijkerhard onderstel. De geselecteerde onderdelen sluiten daar perfect bij aan, met de allernieuwste Shimano 105 2x12 electronische transmissie en weersbestendige schijfremmen. Oftewel: compleet Shimano 105 Di2. Lichtgewicht NEWMEN wielset en cockpit. Deze wegfiets laat zich niet afschrikken door een paar kilometers extra. Jij toch ook niet? Behalve efficiënt is de carbon Attain GTC eveneens ongekend comfortabel. Hoe dat kan? Onze technici hebben de laagdikte en vezelrichting van het carbon-materiaal geoptimaliseerd. Hierdoor is het frame stijf en efficiënt waar nodig, maar worden schokken en trillingen bij de berijder weggehouden. GTC noemen we dat, Gran Turismo Composite. Uiteraard helpt ook de flexibele zadelpen bij het opvangen van schokken. Alle kabels lopen binnendoor, voor langdurig soepel schakelen. En het ziet er natuurlijk retestrak uit.
Prijs € 2.499,00






